Prijavi se

Pratite nas na facebook-u

Posljednje na forumu

  • No posts to display.

Tko je online

We have 10 guests and no members online

Započela implementacija projekta Attract-SEE

 

Projekt Attract-SEE započeo je u rujnu 2012. i trajat će 24 mjeseca, zaključno s kolovozom 2014. godine, a službeni početak projekta obilježen je početnom konferencijom koja je održana u prosincu 2012. u Ljubljani. Na konferenciji su prezentirani ciljevi projekta i dosadašnja postignuća u izgradnji praćenja stanja u prostoru na razini cijele Europe, te se  sve prezentacije s konferencije mogu se preuzeti sa službene web stanice projekta ( http://www.attract-see.eu/en/tags/news ).

Ovaj projekt odvija se u sklopu 4. poziva Fonda za jugoistočnu Europu (SEE), a vodeći partner je Geodetski inštitut Republike Slovenije. Većina partnerskih institucija dolazi iz sektora prostornog planiranja i geodezije i  projekt uključuje 10 partnera, jednog pridruženog EU strateškog partnera i 8 promatrača iz devet zemalja. Iz hrvatske kao partner sudjeluje Zavod za prostorno uređenje Koprivničko-križevačke županije, dok su ostali partneri iz talijanske pokrajine Emilie Romagne, Austrije, Slovenije, Mađarske, Federacije Bosne i Hercegovine, Srbije i Makedonije. Iz hrvatske kao promatrači sudjeluju 3 institucije (Državna geodetska uprava, Grad Koprivnica i Javna ustanova za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima na području Koprivničko-križevačke županije) i cilj projekta je razviti alate i pristupe, poboljšati kompetencije i vještine potrebne za praćenje i razumijevanje međusobno povezanih teritorijalnih trendova i ugraditi stečena znanja u integrirane upravljačke razvojne procese.

S ciljem uspostave djelotvornog sustava praćenja stanja u prostoru, biti će stvoren  'Zajednički okvir praćenja stanja u prostoru', zajedno s ključnim alatima. Cilj je uspostaviti model sustava praćenja stanja u prostoru koji će dati korisne rezultate i podršku upravljanju prostornim razvojem  i provedbu u svim partnerskim zemljama i regijama. Putem uspostave zajedničkog sustava indikatora, model se može primijeniti za praćenje kvalitete i atraktivnosti prostora. Oblik okvira zajedničkog sustava za praćenje stanja u prostoru omogućit će projektnim partnerima njegovu prilagodbu za korištenje, ovisno o specifičnoj situaciji i potrebama u njihovoj zemlji. Kroz ovaj proces, partneri će biti u stanju uspostaviti stalni sustav za praćenje stanja u svojoj državi / regiji. To će postati alat za sveobuhvatno praćenje provedbe prostorno-planskih odluka, dajući vrijedne ulazne podatke za praćenje utjecaja sektorskih odluka. Sustav praćenja stanja u prostoru, koordinacija upravljačkih procesa i mreža dionika će dovesti do poboljšane koordinacije između različitih javnih upravljačkih procesa i odluka na temelju poznavanja prostora i pridonijeti učinkovitijoj provedbi ciljeva prostorne kohezije. Rezultati projekta će biti korišteni od strane donositelja odluka za poboljšanje suradnje i umrežavanje, s ciljem jačanja uloge prostornih podataka u promociji kohezije i rasta u jugoistočnoj Europi.

Tijekom provedbe projekta na području Koprivničko-križevačke županije koja je ujedno i pilot područje provedbe  u Republici Hrvatskoj biti će organizirane četiri radionice o čemu će stručna javnost biti redovito informirana. U sklopu odvijanja projekta izdavat će se i elektronski časopis. Ukoliko želite primati elektronski časopis i ostale bitne informacije o projektu javite se na e-mail Mladena Matice (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ) koordinatora projekta u Republici Hrvatskoj.